Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro podporu neformální specifikace pro mobilní zařízení
Rzyman, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem efektivního řešení podpory oblasti neformální specifikace formou aplikace pro mobilní zařízení s dotykovým displejem, Apple iPad. Návrh doprovází studie několika oblastí a to zejména neformální specifikace, jako součásti softwarového inženýrství, také studie tvorby uživatelských rozhraní a možnosti jejich implementace a následného testování uživatelské způsobilosti. Práce definuje funkční požadavky vyvíjeného nástroje, doprovázené návrhem a implementací celkem tří odlišných konceptů grafického uživatelského rozhraní. Důležitou součástí je vyhodnocení uživatelských testů, kterým byla aplikace podrobena. Dosažené výsledky slouží především k definici dalšího vývoje nástroje.
Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go
Pihrt, Patrik ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ze hry. Snímky jsou vkládány do aplikace a výstupem jsou data informující hráče o individuálních hodnotách jeho Pokémonů. Všechny vyhodnocené informace jsou ukládány a je možné k nim kdykoliv znovu přistupovat. Dále hráčům předává informace, které se často mění.
Mobilní aplikace pro automatický záznam šachové partie
Jiruška, Adam ; Bobák, Petr (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení, která zaznamenává průběh šachové partie. K tomu využívá rozpoznávání obrazu z kamery zařízení, jež zpracovává. Šachové figurky jsou rozpoznávány pomocí neuronové sítě. Aplikace má využití v záznamu tréninkových nebo i soutěžních partií a jejich následné analýze. Pro analýzu poskytuje zápis partie ve standardní šachové notaci. K partiím si také hráči mohou dávat různé poznámky.
Aplikace pro extrakci a analýzu jízdních dat z OBD-II na iOS
Pihrt, Patrik ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro iOS zařízení, která předává uživateli cenné informace o jeho jízdě automobilem a poskytuje hlavní diagnostické funkce. Pro získání informací je využito mikrokontroleru ELM327, který je obsažen v OBD-II skeneru, nabývající schopnosti komunikovat s automobilem prostřednictvím OBD-II standardu. Získaná data jsou analyzována za pomoci tabulky mezí. Výsledná aplikace informuje řidiče o jeho chybách při jízdě a dává mu rady jak se jim vyhnout. Jízdy je možné si ukládat a exportovat v podobě knihy jízd. Navíc poskytuje hlavní diagnostické funkce, které je možné najít v každé diagnostické aplikaci.
Aplikace pro extrakci a analýzu jízdních dat z OBD-II na iOS
Pihrt, Patrik ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro iOS zařízení, která předává uživateli cenné informace o jeho jízdě automobilem a poskytuje hlavní diagnostické funkce. Pro získání informací je využito mikrokontroleru ELM327, který je obsažen v OBD-II skeneru, nabývající schopnosti komunikovat s automobilem prostřednictvím OBD-II standardu. Získaná data jsou analyzována za pomoci tabulky mezí. Výsledná aplikace informuje řidiče o jeho chybách při jízdě a dává mu rady jak se jim vyhnout. Jízdy je možné si ukládat a exportovat v podobě knihy jízd. Navíc poskytuje hlavní diagnostické funkce, které je možné najít v každé diagnostické aplikaci.
Mobilní aplikace pro automatický záznam šachové partie
Jiruška, Adam ; Bobák, Petr (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení, která zaznamenává průběh šachové partie. K tomu využívá rozpoznávání obrazu z kamery zařízení, jež zpracovává. Šachové figurky jsou rozpoznávány pomocí neuronové sítě. Aplikace má využití v záznamu tréninkových nebo i soutěžních partií a jejich následné analýze. Pro analýzu poskytuje zápis partie ve standardní šachové notaci. K partiím si také hráči mohou dávat různé poznámky.
Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go
Pihrt, Patrik ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ze hry. Snímky jsou vkládány do aplikace a výstupem jsou data informující hráče o individuálních hodnotách jeho Pokémonů. Všechny vyhodnocené informace jsou ukládány a je možné k nim kdykoliv znovu přistupovat. Dále hráčům předává informace, které se často mění.
Nástroj pro podporu neformální specifikace pro mobilní zařízení
Rzyman, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem efektivního řešení podpory oblasti neformální specifikace formou aplikace pro mobilní zařízení s dotykovým displejem, Apple iPad. Návrh doprovází studie několika oblastí a to zejména neformální specifikace, jako součásti softwarového inženýrství, také studie tvorby uživatelských rozhraní a možnosti jejich implementace a následného testování uživatelské způsobilosti. Práce definuje funkční požadavky vyvíjeného nástroje, doprovázené návrhem a implementací celkem tří odlišných konceptů grafického uživatelského rozhraní. Důležitou součástí je vyhodnocení uživatelských testů, kterým byla aplikace podrobena. Dosažené výsledky slouží především k definici dalšího vývoje nástroje.
Android aplikace pro přehrávání webových rádií
Janata, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Černý, Michael (oponent)
Cílem práce je získat nástroj, který by umožňoval přehrávat česká internetová rádia na platformě Android. Nejdříve se hledám již existujících řešení. Poté analyzuji jejich nedostatky a problémy. Na základě výsledků své analýzy a po konzultaci se společností PLAY.CZ a.s. (provozující server play.cz) navrhuji nové řešení. Jedná se o nativní aplikaci určenou pro systém Android napsanou v jazyce Java. V praktické části práce popisuji vlastní implementaci dané aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.